Nu blir det UGC-reklam på riktigt

Kommer User Generated Content (även känt som UGC) göra sitt intåg på allvar även i reklambranschen? Idag är det UGC-innehåll som är en av de starkaste trenderna inom de flesta olika medieformerna, inte minst på nätet (vi talar web 2.0). Aftonbladets Helena Westin, som även är juryns ordförande, uppmärksammar frågan från scenen.

Paul

Annonser

0 Responses to “Nu blir det UGC-reklam på riktigt”



  1. Kommentera

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google+-foto

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s




Arkiv

Presentation av bloggredaktionen

RSS live bloggen från Stockholm media week 2008

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.
Annonser

%d bloggare gillar detta: