Employer branding – bjud på middag!

Det bästa sättet att sprida varumärket inom rekrytering är att prata väl om det på en middag. Hur du pratar om ditt jobb är en del av ditt och företagets varumärke, säger
Cecilia Schelin-Seidegård från Karolinska Universitetssjukhuset. Håll utkik i helgen efter annonsen för en ny rektor på KTH.

Investeringen i employer branding dubblas nästa år från 200 miljoner euro till 400 miljoner inom Europa,  säger Michal Kalinowski från Universum.

Så som ung talang väntar golfträffar och ett antal gratisfrukostar.
employer-branding.png

Annars kan man göra en kreativ annons:
googlebillboard.jpg
Lös den och hitta, just det Google.

Annonser

0 Responses to “Employer branding – bjud på middag!”



  1. Kommentera

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s





%d bloggare gillar detta: